fredag 6 november 2009

Jaha, då har man börjat då... :-)

Vem e egentligen intresserad av vad ja gör på dagarna? Ingen antar ja :-) Hmm, den här bloggen skapar ja inte för nån annan utan för min egen skull... Dagboks liknande med mina tankar o så att ja skälv har lite koll på vad ja gjort ;-) Folk säger ju att har man mjölk i brösten har man gröt i huvvet! Ja tycker inte att de spelar nån roll om man har mjölk i brösten, de e ganska ordentligt me gröt i huvvet ändå ;-) De blir nog så när man har fått barn, å nu har ja ju inte bara ett barn längre utan två... Ojojoj, när smilla va liten trodde ja att de inte kunde bli värre, men TRO MEJ de kan de... Ibland blir ja nästan rädd för mej själv :-D

Ida har vi vart hos min mamma o druckit kaffe, gått en prommis o lekt!
Nu ska de kollas på Idol me bästaste sambon å barna! En lugn o skön fredakväll alltså :-)

1 kommentar:

  1. haha ja bara för man har mjölk i brösten har man gröt i huvudet?? hahaha nja det stämmer inte riktigt kan jag lova! har själv 3 underbara extrabarn. Som är 5,3, 1,5år gammla. var av 5 åringen lider av ad/hd o 3 åring är i sin underbara trots ålder... lovar du är inte den ända med gröt i huvudet. det har jag varje dag. hade det inte varit för att man kom iväg på jobb o praktik. och ungar på dagis, så hade jag nog suttit på hispan nu :P Fast hade det varit "mina" barn så hade man nog haft ett annat tålamod iofs... ha det gött o hälsa gubben mvh Bobban

    SvaraRadera