söndag 8 november 2009

Farsdag!

Först å främst vill ja bara säga att Tomas du e världens bästa pappa, helt underbar sambo/fästman o person! Älskar dej massvis! Ja kan inte tänka mej en bättre pappa till våra söta töser :-) Länktar sååå tills den dan vi gifter oss!

Idag har vi vart hos min mormor å morfar å firat fardag :-)
Käkat mat å fikat... Isa tyckte de va jättekul å sitta i gammelmorfars knä å dansa runt! Verkar som att rädslan för andra folk börjar lätta... SKÖNT! Då kanske julbordet e räddat iallafall *håller tummarna* :-)

Har hittat ett hus ja vill ha... men de blir väl inget me de antar ja... behöver ju ett fast jobb först! De vore ju inte helt fel alltså! De ligger precis där vi vill bo... Vi ska nog gå på visningen ändå, för skojjs skull :-)

Små brudarna e fortfarande väldigt förkylda, speciellt isa, hostar, snorar å håller på... De e så trökit! Men de e ju så när dom e små...

Nepp nu blir de snart sängen!

5 kommentarer:

  1. Jag är så himla glad att Tomas har fått en så härlig flickvän o familj. Jag längtar oxå tills ni ska ställa till med bröllop :).
    / Tösernas faster

    SvaraRadera
  2. Åh, så kul att du har börjat blogga...och första komentaren får jag äran att bli också ;-)

    Får jag länka till din blogg från min blogg?

    Ses på Torsdag!

    SvaraRadera
  3. Tack! Va gullig du e Camilla! :-)

    Linda: Ja vi får väl se hur de går me bloggandet :-)
    Javisst gör de :-)
    Japp de gör vi, ska bli så kul att få träffa dej å Tor igen :-)

    SvaraRadera
  4. Attans...nu blev jag ju inte första komentaren ändå ser jag ;-)...

    SvaraRadera
  5. Haha! men nästan iallafall :-)

    SvaraRadera