söndag 9 maj 2010

Tjohej!

Pratade nyss med de som vi köper huset av, de skulle städa ur de sista nästa helg... De betyder att vi troligtvis får tillträde om drygt en vecka (hoppas jag) =)
Ja har börjat packa lite smått, iallafall porslin o sånt man inte använder!
Idag ska Kf 1 o Kf 2 bli Kållandsöbor iallafall =) De ska bo på vandrarhem a la Gustavsson/Thuresson tills vi flyttar! Buren ska vi slänga av på våran blivande tomt... Gött att ha de problemet ur värden =)

Förövrigt så e de blommorna som mestadels tar över mina tankar... Vilket Tomas tycker e ganska meningslöst eftersom vi har väldigt, väldigt mycket annat att lägga tid o energi på... De kan ja väl hålla med om, men ja tänker nog så mycket på de bara för att ja inte orkar tänka på allt annat... Fy fan vad vi kommer ha räva full fram över!!! Måla, spackla, såga hål i en vägg, flytta, jobba, städa, m.m.
Mitt i allt detta ska barnen skolas in hos den nya dagmamman... Vilket e mitt största bekymmer just nu! De kommer nog gå bra, men ja e sånn... Ja bekymmrar mig jättemycket innan å e jättenervös... När de väl gäller så går de hur bra som hellst å ja har legat sömnlös om nätterna helt i onödan =)
Jaja, de löser sig nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar