onsdag 11 augusti 2010

11 augusti!

En helt vanlig onsdag! De regnar å ja väntar på att tomas ska sluta jobbet så ja får gå å lägga mej =)Ska ju jobba i natt... Trivs så immla bra!
Nog om de, för ett tag sen va ja å min familj med om de nästintill häftigaste man kan va me om! Ja fick mina "misstankar" bekräftade=) Tycker verkligen de e sååå häftigt =) Ja tvivlar inte en sekund på att de faktiskt händer! I ome att ja alltid har haft de med mig så tänker ja försöka vidareutveckla detta! Ska förhoppningsvis gå en kurs nu i höst =) Tycker att det blir bara coolare o coolare för varje sak som händer ;-) Haha! Ska nog sluta där annars tror nog folk att ja behöver läggas in på falbygden =D

Isa har hela truten full me stora tänder påväg så hon har haft lite feber å vart almänt vresig... Happ happ så kan de va =)

3 kommentarer:

  1. Meeen!, Så spännande. Är det vad jag tror att det är tro?...Jag vill verkligen höra mer när vi ses...

    SvaraRadera
  2. Japp de e de! Skit häftigt! Vi får ta den där fikan snart så ska ja berätta allt ska du se =)

    SvaraRadera
  3. Misstänker att jag oxå vet.. måste ju träffas snart så får du berätta mer!

    SvaraRadera